Rabaty przyciągają klientów
Wykorzystując systemy lojalnościowe w biznesie można przyciągnąć w ten sposób znaczną ilość nowych klientów. Zapewne każdy kto chodzi na zakupy do centrum handlowego widząc rabat na interesujących produktach, zwraca szczególną uwagę. Systemy Lojalnościowe powstają dla nowych jak i stałych klientów. Dobrym przykładem będzie system lojalnościowy PC - Loyalty, który jest oparty na regułach rabatowych jak i punktowych. Poprzez dwa niezależne od siebie moduły tj. moduł reguł rabatowych oraz moduł reguł punktowych z których został system stworzony, możliwe jest podejmowanie wszelkich działań. Wykorzystując moduł rabatowy sprzedawca wprowadza do
systemu sprzedaży reguły promocyjne tj. rabaty na produkty lub kupony natomiast moduł punktowy współpracuje ze stanowiskami kasowymi typu POS. Moduł punktowy odpowiedzialny jest także za zarządzanie kontami użytkowników i ich kartami lojalnościowymi. Wszystkiego związane operacje związane z regułami punktowymi obsługuje aplikacja PC - Loyalty.
Integracaja PC - Loyalty
PC - Loyalty może wykorzystywać do pracy bazy danych programu Konsola Kupca bądźPC - Market. Możliwość integracji systemu sprawia, że oprogramowanie lojalnościowe jest jeszcze bardziej interesujące. Reguły rabatowe, które najbardziej interesują klientów są uwzględniane podczas sprzedaży w programach PC - Gastronom, PC - Petrol, Mini - Market oraz PC - POS.
PC-Loyalty - struktura programu.
Komentarze
Prześlij komentarz